کد خبر: 727028
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
امتي همانند نظام اسلامي ايران كه متصل به ولايت فقيه باشد هيچ‌گاه و در مقابل هيچ دشمني با شكست روبه‌رو نمي‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقي در آيين توديع و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل، اظهار كرد: يكي از محورهاي بصيرت‌افزايي در جامعه امروزي توجه به راه و روش زندگي حضرت علي (ع) است كه خوشبختانه مردم ايران اسلامي امروزه به بركت وجود ولايت فقيه در يك نظام اسلامي و با حاكميت ديني زندگي مي‌كنند.
وي با بيان اينكه «انقلاب اسلامي ايران در طي اين سال‌ها توطئه‌هاي استكبار را خنثي كرده است» گفت: مسئولان و مديران نظام بايد بدانند مسئله‌اي كه سبب سربلندي نظام بوده است حركت زير پرچم ولايت فقيه بوده است. وي خاطرنشان كرد: همان‌طور كه در قرآن‌كريم اشاره شده است، نظام ولايي جز با حمايت مردم اقتدار و دوام نمي‌يابد و خوشبختانه مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) اين نظام را به خوبي در مسير پيشرفت اداره كرده و يك نظام قدرتمند برپايه حمايت مردم در ايران اسلامي به‌وجود آمده است.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه تصريح كرد: دشمنان انقلاب اسلامي به يك جمع‌بندي كلي رسيده‌اند كه امت بدون امام و رهبري خطري ندارد و نيز امام بدون امت اقتدار ندارد و همچنين اين موضوع را درك كرده‌اند كه يك امت با رهبر و ولي خود پيوسته باشند قطعاً شكست نمي‌خورد و نظام اسلامي ايران بر پايه اين اساس 37 سال است كه با قدرت به راه خود ادامه مي‌دهد.
وي اظهار كرد: امتي كه با ولايت فقيه متصل باشد هيچ‌گاه شكست نمي‌خورد و پيوند امت ايران با ولايت فقيه در تاريخ اسلام بي‌سابقه بوده است كه قطعاً به دليل وجود ولايت فقيه اين انقلاب رونق گرفته و پيشرفت كرده و دشمن نيز اين موضوع را خوبي درك مي‌كند و درصدد از بين بردن اين پيوند است. وي تصريح كرد: برجسته‌ترين مصداق پاسداري برقراري بيش از پيش پيوند امت با رهبر معظم انقلاب است؛ چراكه بايد قدردان نعمت ولايت فقيه و رهبري اسلامي در جامعه باشيم.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه «نبود ولايت فقيه در ساير كشورهاي منطقه كه هم‌اكنون با مشكل مواجه هستند به خوبي قابل مشاهده است»، افزود: قرآن در مورد اينكه چرا بايد امت اسلامي ولايت‌محور باشد سخنان بسياري به ميان آورده است كه با توجه به آيه‌هاي قرآن‌كريم تمامي مسيرهاي عبور از گردنه‌هاي خطرناك و يگانه راه حيات جامعه اسلامي پيروي و حمايت از ولايت فقيه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار